søndag 14. januar 2007

Hurra for økokassa!

Jeg har fått min første kasse med økologiske grønnsaker, frukt, brød og egg fra Kolonihagen. Jeg fikk brokkoli, salat, paprika, cherrytomater, poteter, løk, alfaspirer, bananer, appelsiner, druer, speltbrød, egg og rundstykker.

Kassa koster 305 kroner, pluss transport til døra. Det virker egentlig litt dyrt, men når jeg smakte på varene så forsvant alle betenkligheter. Salaten smakte eh... SALAT! Jeg hadde glemt hvor godt en helt vanlig salat faktisk kunne smake. Brødet er utrolig smakfullt og mettende. Du betaler for kvaliteten, og jeg tror det er verdt det.

I går hadde jeg besøk, de kastet seg over druene og erklærte at det var de beste druene de noensinne hadde smakt.

Det eneste aberet var løken, den var litt frostskadd, og det har jeg tenkt å sende Kolonihagen en mail om.


Brød

Ingen kommentarer: