torsdag 11. januar 2007

Det er med stor sorg jeg konstanterer at økologisk peanøttsmør ikke smaker helt som peanøttsmør skal smake. Faktisk smaker det egentlig ikke noe i det hele tatt.
Jeg sysler litt med tanken om å salte det litt selv, eventuelt bare legge av meg den vanen.

Ellers registrerer jeg at det på enkelte varer er veldig dyrt å kjøpe økologisk.
Løk er et eksempel på dette, vanligvis kan man kjøpe et kilo for 7-8 kroner, skal man ha økologisk betaler man gjerne 14 kroner for et par hundre gram.
Tenker jeg sender en mail til Debio for å høre hvorvidt løk er ok selv om den ikke er økologisk.

Ellers er det vanskelig å få tak i maismel, tror jeg. Coop har ihvertfall ikke funnet det for godt å få det inn de siste par ukene. Heller ikke økologiske bønner. De har billige og bra hermetiske tomater og tomatpurè, og faktisk økologiske kikerter, men økologiske bønner har de ikke.

Ingen kommentarer: